torsdag 9 februari 2012




Ännu en dag i helvetet !!
Jaa,för så känns det..Jag har en barndomsvän som jag fick kontakt med igen efter åt skogens för många år..
Vi har dagis,förskola,låg å mellanstadie tiden ihop å strax innan vi slutade 6:an flyttade hon å vart spårlöst borta..

Hittade henne igen efter alla år när hon gick med på Facebook för lite drygt 1-1½ år sedan å sist vi pratades vid så bytte vi nummer å jag lovade å ringa henne.Detta va i mitten på november-11
Men ont har jag ju å alla besök hos läkare.Min sons födelsedag å sen Jul..
Helt enkelt så tar vi tiden för givet å nu idag när jag kollade mailboxen på FB så såg jag hennes mail sen sist..
Tänkte att nu hoppar jag in å hojtar på henne för jag e usel på att besöka vänner sidor på just FB..

Jag kan säga att jag just nu torkar tårar...

Hon dog tydligen strax efter att vi pratade med varann i november....

Just nu HATAR JAG ALLT..

Nu ringer min syster så jag måste samla mig för hennes skull...

2 kommentarer:

  1. Vem samlar sig för dig? Tänk på dig själv i första hand, du är viktig och värdefull <3 å sen sägs det ju "man kan inte hjälpa andra innan man hjälpt sig själv" ta hand om dig så att du fungerar, andra vuxna får försöka klara sig utan ditt dygnet-runt stöttande. Puss å kram, säg te om de finns nåt jag kan göra? Vill du skälla å va arg på nån så e jag en grym boxningssäck :)

    SvaraRadera
  2. OJ !!! Öööhmm ven som samlar sig för mig..!?
    Hmmm INGEN :/
    Men det e ingen fara för jag e van.Konstigt nog så har jag hittat ett sätt att funka på å ge mina barn vad dom behöver å det som finns kvar ger jag till andra.Sen om det finns något kvar så unnar jag mig själv något te.x ett bad utan barn :)
    Låter säkert knäppt men det e min verklighet å jag e faktiskt van.Men visst bubblar det över ibland å när det e gjort så e det bara till å köra på igen.Du får inte väcka mig såhär å fråga så :P Oj vilket wake up call jag fick nu...
    Fast jag kom på att jag ljuger om jag säger INGEN:: För jag har ju vänner som tar sig tid å lyssna på mig å det e dig å dom som får mig att orka släppa på ryggsäcken å få plats med nytt..
    Jag vet att du finns å jag kommer å ringa dig bara min jävla värk i nacken å huvudet ger sig.Det e värre än värst just nu me den oxå :(
    Men men det som inte dödar det härdar..Som om man har ett val !?
    Å du e grym vännen på många sätt å vis...Tack gumms <3

    SvaraRadera