onsdag 9 maj 2012



Grått ute,grått sinne å grått linne !!!

Japp thats me all over today !!

Pappa åkte hem igår :( Han behövde lite nya kläder å kolla sin post efter 1 ½ vecka hos oss..
Han åkte med orden om att han snart e tillbaks å det vet jag att han e :))

Min syster!!!!

UUuuuhh sicket kapitell hela hon..
Efter dunder diskussionen i förra veckan så har hon fortfarande gömt sig under gud vet vad!?
FEG äcklig jävel den där...Hon bluffade ju vad det gällde samtalet till banken å försökte som vanligt bara förneka när man konfronterade henne..Men skönt är en sak!!! PAPPA hörde ALLT å tyvärr va det honom som hon bluffade då hon ringde honom å sa allt detta om banken..Pappa hörde ju sedan samma eftermiddag av samma banktjänsteman/kvinna att denna historia inte stämde alls eftersom hon ej varit i kontakt med syrran som syrran försökte slå i pappa..
Erkände syrran då pappa ifrågasatte henne??? NEEEJ, hahahaha..Idioten ändrade då sin historia å påstod att det var någon annan hon pratat med å att hon inte menat banken...
MEN IGEN !!! VA I HELVETE RINGER DU RUNT FÖR???
Ja ja olaglig får man tydligen vara när man utser sig själv till vad hon nu ska föreställa!?min s.k syster!!

Pappret hon blabbar om att hon ringt ut ett extra till mig för nosade vi upp namnet på för å ifrågasaätta hur i helvete dom arbetar å varför dom skickat papper till syrran,,Min syster påstår att dom bara råkar skicka allt till henne.
MEN igen så ljuger hon enligt den person som är utsedd för å ta hand om detta ärende..Hon blev stött då jag frågade varför dom skickar till syrran enbart..Hon berättade då att hon fått syrrans namn å tele.nr av sin kollega efter att denne blivit uppringd av MIN SYSTER !!!!????

VARFÖR ALLA DESSA LÖGNER??????

Det är ju P.G.A alla lögner som jag flyger i luften å blir allt annat än sammetslen!!

Men få en tom plåtburk till å fatta det..suck..Ja tala in i en tom burk å se hur mycket svar eller förståelse du får tillbaks..Prova å GRATTIS du har just träffat min syster :/

JAG SKA BLI POLISANMÄLD :))

Japp,hon säger att hon pratat med polisen ang.denna bloggen å enligt henne påstår dom att jag inte får skriva såhär HAHAHAHAHA!!

KOM IGEN BARA!!!

JAG skriver VAD JAG VILL SÅ LÄNGE DET ÄR SANNINGEN !!! Å jag har ALDRIG varit ensam då jag pratat med henne eller träffat henne,så kom igen idiot..Jag har inte heller nämnt hennes namn,person.nr eller telefonnummer så det hade varit det enda i så fall..

Att jag länkar från min FB är heller inget brott men att HON HOTAR MIG bara för att jag har en interaktiv dagbok skapad i ett fejknamn som avslöjar HUR HON ÄR är tydligen inget som kallas för olaga hot..Eller??

Jag har oxå då jag med lagen rättat mig efter hur allt efter mammas död ska gå till blivit anklagad i efterhand av syrran för å ha tagit ALLT !!
HA HA HA HA HA så jävla skrattretande så det finns inte!!

För er som läst här så vet ni hur det gick till då bl.a lägenheten skulle tömmas!
NU heter det att JAG tagit alla möbler å säkert sålt dom!?
VI var överrens (även här ihop med ögonvittnen) att sälja det som gick att sälja för å få ihop till begravningen!!MEN då vi stod med sista städet slänger syrran ur sig kommentaren - Ang.möblerna ni skulle köpa Nina,ni får dom eftersom det dykt upp en försäkring å för att ni hjälpt till med så mycket!!!Sedan vänder hon sig till mig å säger - Det är väl ok eller???
Vad tror hon att jag ska säga??? Lek med tanken,nu va detta iofs mina vänner å dom har gjort MER än vad min syster har gjort så självklart va det ok..MEN tänk om detta hade varit jag som sa så till henne om det hade varit hennes vänner..VILKET JÄVLA LIV det hade varit för att jag inte hade plockat ut henne i enrum å kollat läget först!!!!Resten är bortskänkt eller kört till tippen å det va under 1 av dessa rensa-resor som pappa fick punka å syrran fick åka å hämta honom..ÄNDÅ har jag tagit allt enligt henne..hahahaha jag har sedan dag 1 sagt att jag bara vill ha tillbaks mina saker som var kvar hos mamma å INGET annat!!!

Detta sätt ihop med hennes anklagelse är så löjligt patetiskt så det finns inte!!Hon påstår oxå att jag blåst henne på mammas bil !!! Bilen som såldes trasig,rostig,obesiktad med ej fungerande färdbroms,oskattad för lite mer än skrotningsvärdet!!
Att jag bett om hennes konto.nr både själv OCH via pappa påstår hon ej ha hänt!!Bevisa det heter det nu!!?? SUCK !!!

Hon beteer sig som en jävla fjortis (sorry alla fjortisar) Eller näää,går tillbaks till den tomma burken igen ;)

Tillbaks till pappret som ska skrivas under å skickas tillbaks..
NU VÄGRAR SYRRAN träffas för å ordna det absolut sista pappret!!!Hon ser hellre att det skickas en kopia till mig å att vi tar å blir inskannade som 2 skilda ärenden å på så sätt försenar OCH försvårar det för lilla pappa som sitter i kläm :(
Jag ringde henne flera gånger,men hon vågar inte svara..pappa ringde oxå i hopp om att hon då svarar men NOPE !!!
Tillslut skickade min näst äldsta son ett mess till sin moster med orden - Mamma behöver tala med dig ang.pappret så ring henne eller morfar....
Efter nån det messet gick det nån timme å då ringde hon upp pappa..Han berättade då det jag hade som förslag.
MITT FÖRSLAG - HON har som sagt lagt beslag på orginalet istället för å lämna det ifrån sig till dödsboförättaren p.g.a att hon inte gillar honom efter att han gett henne svar på tal!!!
Jag tänkte då att hon kunde skriva på sin del för å sedan ge pappret till pappa å i sin tur möter jag upp honom å skriver på min del.Sen då detta är påskrivet å klart så kan PAPPA posta det!!! Har min syster svarat på detta eller gjort något för att ens försöka göra det enda rätta!!?? N E J !!!!!!

ÄR JAG DUM ELLER ELAK SOM MISSTROR HENNE ELLER HENNES SÄTT ATT HANTERA SAKER Å TING???????

JAG tycker personligen inte det!!!!

Min jävla nacka bråkar för 3:e dagen på raken så nu orkar jag inte sitta här mer...Å nu ringer min lilla pappa :)

Ha de gott alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar