fredag 30 december 2011

Bland julskinkor å sketna strumpor..

Nu e julen förbi....Pust...

Har änna tappat sugen på det mesta den senaste tiden.Men men det e la så de kan bli ibland :/

För barnens skull håller man humöret uppe å dom fullkomligt älskar detta med jul å bara att se dom helt lyriska över alla klappar får ju än å blir glad ända in i själen..

INTE att den "s.k familjen" ens kunde önska barnen god jul i år heller..
Ja ja tycker bara det e HELT OTROLIGT hur vidrigt slemmiga vissa är..

Att ha facebook e inte alldtig det bästa.Man kan liksom inte låta bli å se vad vissa vänner skriver å har sig på sidor som tillhör det som enligt blodsband vanligtvis kallas för "familj"..

Har funderat på att rensa lite ogräs om vi ska kalla det något :))

Människor som fjompar runt å slickar hit å dit orkar jag ta med tusan inte med..HELST INTE när det gäller det däringa rysordet "familj" ..

Människor som funnits länge i den ytliga bekantskapen som inte kommit nära å riktigt förstått eller alla dessa "nya stjärnor" som ploppar upp å leker gudomliga..BLÄÄ .. Kräkmedel på hög nivå..
Sis hit å Sis dit..Mer dit,dit som åt helvete hoppas jag elak som jag e :D

Men men det går ju an å spela skenhelig per data eller telefon å dra historier om ditten å datten..ÄCKLIGT !!

Men men...Det kommer en dag då jag bara får luta mig tillbaks å säga = Ja,sa jag inte detta eller!? För orden vad var det jag sa känns förlegade ;)

Men jag e ju den hemse å den elake..

JAA DET E JAG !! För denna gången VÄGRAR JAG GE MIG å låter mig INTE underkastas p.g.a några som helst grunder..

Älskar orden " What goes around comes around" å "payback time"

jag har otaligt många gånger tagit klena ursäkter men det e bra med det nu !!!

INTE ens sms:et ifrån min stora syster förändrar ett skit..NÄÄ INTE ETT SKIIIIT !!

P_S Har ni tänkt på att smutstvätt aldrig tar Juluppehåll !!! Skumt :P d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar