fredag 16 december 2011

Tala är silver men Tiga är guld !! ?? FUK IT !!

Efter några tappra försök att starta upp en ny blogg efter bloggandet på expressen har gått sådär om vi säger så :) Har inte haft den rätta "gnistan" MEN NU känner jag att det finns MYCKET som är fööör tungt att bära.. Jag har egentligen aldrig "avslöjat" så mycket om mig själv eller min familj å definitivt inget om mina vänner.. Å vad har man fått för det???? Joo SKIT !! Har tagit så mycket för andra genom att själv framföra vad andra stått bakom å hoppat å klappat händerna för.Men vad hjälper ord som *självklart finns vi där å e starka ihop* !!?? Joo IGEN INTE ETT SKIT !! Nää dåå vissa s.k vänner har visat sig vara vänner tills det gynnat deras bästa å sen när jag tagit skiten så e dom BORTA :) Fast är jag ledsen för det egentligen??? Nää,egentligen väldigt glad eftersom detta innebär att dom får stå på egna ben å antingen klara sig själva i kamp eller som alltid efter ett tag så kryper sanningen fram å dom AVSLÖJAR sitt falska jag AAALLDELESSSS SJÄLVA :) DÅ e jag nöjd !! Jag e inte hämdlysten jag e bara för mänsklig rättvisa ;) Jag är så trött på konflikträdda arslen som ränner runt å e äckligt bruna runt munnen !!! ORDET STARK !!! Jag fullkommligt HATAR det ordet !! Å jag vet att jag inte e ensam om det..Finns en "hjärte-syster" som ryser av samma ord för vi vet vad det ordet har gjort oss många gånger i många år nu... Jag fick ett sms av min s.k stora-syster igår kväll.. Till historien så har min syster mått väldigt dåligt sen jag var i övre tonåren,så våran kontakt har inte varit den bästa :/ Men det är min syster å självklart älskar jag henne precis som hon e oavsett vi står varann nära eller inte. Men igår gjorde hon mig väldigt besviken.... Vi har vuxit upp i vad många säker tyckte var en "lycklig familj"..Visst var vi det ibland,men det fanns saker som inte många kände till å just dessa saker e jag sååå förbannat trött på att "gömma"..Jag har ett val å det e att prata av mig eller samla tills jag exploderar !! Många har sagt till mig att dom upplever mig som glad å sprudlande..VA BRA..Då har jag ju sluppit explodera en stund till...typ.. Men jag har även blivit förfölj av ordet STARK !! brrr hatar det verkligen.. *Jag har mer eller mindre ingen familj om man ska se ordet familj till Mamma,pappa å syskon..MEN JAG ÄR STARK :/ *Jag förlorade mitt barn för mer eller mindre exakt 2 år sedan...MEN JAG ÄR STARK :/ *Jag valde att stå upp för sanningen om hur vissa behandlar "patienter" på jobbet å fick helt plötsligt stå ensam å ta skit..MEN JAG ÄR STARK :/ *Jag hamnade i en trafikolycka i tjänsten i somras å lever i ständig smärta. MEN JAG ÄR STARK :/ *Jag kämpar även med/mot hjärtsvikt som jag drog på mig i samband med hjärtsäck och hjärtmuskel inflammation för lite drygt 3 år sedan.MEN JAG ÄR STARK :/ ***** HUR FAN SKA MAN ORKA ??? JA JUST DE JA !!! JAG E JU STARK :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar