fredag 16 december 2011

Just FUK IT !!

Fick ett telefonsamtal tidigare idag !! Det va min goa medsyster å vän Jessica M..TACK vännen..Tack tack tack för att du orkar lyssna på mig å för att du oxå vet hur det känns <3 Sen att du är väl insatt å medveten om allt som har med jobbet å den karusellen att göra samt står BREVID mig INTE BAKOM å vet vad jag vet å inte "skräms" av andra inskränkta "blundare" som bara står sig själv närmast..Ja du skulle bara veta vad det värmer mitt trasiga jag <3 Tänk om andra skulle ha den tågan du har !! Det finns 1 go tjej till,men jag skriver inte hennes namn eftersom jag inte berättat om denna blogg å vill inte skada någon oavsett om dom e RÖTÄGG eller ÄNGLAR.. Det kändes som om någon dratt ur proppen efter att jag spytt ur mig tankar å känslor.. Just då kände jag att jag faktiskt INTE är känslokall,att jag faktiskt FÅR känna som jag gör å att jag faktiskt är mer påverkad av allt fast jag inte orkar bry mig..Att jag inte bryr mig är nog för att jag e ju så STARK HA !! Nää,jag har stängt av ! Japp så e det..Å så ska de va!! Folk får tycka precis vad dom vill om mig,det bjuder jag på !! Tänk va snäll jag e som i det läget kan förgylla patetiska skitsnackares liv med ett par smaskiga minuter :)) Heja mig !! Good Karma HAHAHAHA... Sen då?? Ja du vet,när sanningen kommer fram om hur det egentligen ligger till..När skitsnacket skrapats bort å sanningen vittrar fram..VAD ska ni göra då?? Skämmas?? Nää,tror inte denna sortens människor har vett på det.Be om ursäkt?? HAHAHA tänker inte ens spekulera i ämnet utan hänvisar bara till ordet NOO WAY :) Men men allt har sin tid säger dom å det lever jag länge på.. Ni vet proppen som jag nyss nämde..Känslan jag menar är som den när du drar ut proppen i badkaret för å tömma ut vattnet när du badat klart..På ren svenska dumpar skiten ;) Jessica är bara inte en rakryggad å mänsklig VÄN utan oxå en redig "propplösare" hehehe Puss gumman !! DU fick mig att må bra när jag nästan funderade på att kasta in handduken..OM du bara visste vad du betyder för mig <3 Nu får jag brottas med värken igen å sno ihop lite mat till mina små hungriga huliganer.. Å om någon läser detta så kan jag bara säga att jag kommer att blotta ALLT å då menar jag ALLT !!! ** Tills dess se upp för rötäggen å ta hand om era änglar <3 **

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar